Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ήρθε η ώρα για τις απαραίτητες συστάσεις!

Γεια σας και καλώς ήρθατε!
Φωνή της Ελλάδας, λοιπόν! Ή αλλιώς Voice of Greece. Μέχρι σήμερα ο τίτλος δεν ήταν σύμφωνος με τον χαρακτήρα του Blog, επειδή πολύ απλά οι αναρτήσεις γίνονταν μόνο από εμένα και η πλειοψηφία τους ήταν αναδημοσιεύσεις από άλλα blogs. "Και ποιος είσαι εσύ;", θα αναρωτηθούν κάποιοι εύστοχα και χωρίς υπεκφυγές θα απαντήσω πως δεν έχει καμία σημασία το ποιος είμαι εγώ! Σημασία έχει το ποιοι είμαστε Εμείς. Μόνος μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Έχω μόνο 2 χέρια στην διάθεσή μου (και αυτά όχι και πολύ γρήγορα στο γράψιμο) και ένα μόνο μυαλό(απ' το οποίο σε λειτουργία βρίσκεται μόνο το 10% περίπου). Έχω όμως πλήθος προβληματισμών και σκέψεων όπως και πολύ από εσάς που διαβάζεται αυτό το άρθρο, που άλλους σας γνωρίζω και άλλους όχι.
              Μέχρι σήμερα το blog βρισκόταν σε εμβρυικό στάδιο και δεν ανανεωνόταν καθημερινά. Μακάρι να μπορούσα να υποστηρίξω πως κάτι τέτοιο δεν θα συνεχίσει να γίνεται, όμως τα θέματα της καθημερινότητας ίσως να μην μου δίνουν το δικαίωμα να το υποσχεθώ. Σας καλώ όμως, όποιοι από εσάς θέλουν ή νιώθουν πως έχουν την ανάγκη να εκφραστούν δημόσια (επώνυμα ή ανώνυμα), χωρίς λογοκρισία, χωρίς κριτική για το εάν γράφουν όμορφα ή όχι (άλλωστε κανείς από εμάς δεν είναι λογοτέχνης) και χωρίς περιορισμούς στα θέματα με τα οποία μπορεί κάποιος να ασχοληθεί, ας το κάνει. 
Όποιος μα όποιος το θελήσει έχει από σήμερα ένα ανοιχτό βήμα στη διάθεση του για να εκφράσει οτιδήποτε θεωρεί πως αξίζει να γραφτεί και να διαβαστεί. Το πρώτο βήμα έγινε, το blog πλέον έχει το δικό του mail επικοινωνίας: voiceofgreece@hotmail.gr, μέσα από το οποίο μπορουμε να επικοινωνούμε.
            Ας ξεκινήσουμε μαζί να δημιουργήσουμε κάτι το διαφορετικό, με Αγάπη και Ειλικρίνεια! Ας ψελίσουμε αρχικά μία λέξη και στη συνέχεια ας την ψιθυρίσουμε, ώστε να φτάσουμε κάποια στιγμή στο επθυμητό αποτέλεσμα: στην Φωνή!

"Άρης. Κ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου